Metodologia

Combinant diferents enfocaments, la visió és més àmplia i els resultats perduren en el temps

L’experiència ens demostra que la suma de perspectives (lúdica, vivencial, emocional,  intel·lectual i col·lectiva) condueix l’equip i cada un dels seus membres al descobriment espontani de les seves capacitats i recursos, cap a un esplèndid aprofitament del seu potencial.

Treballem des de:

Treballem des de:

  • la creativitat i l’estímul: sortir de l’entorn habitual i experimentar amb accions i sensacions noves, obre les capacitats i allibera el potencial.
  • el coneixement: prèviament, per contextualitzar. A posteriori: per reflexionar i fer un pont integrador entre l’experiència viscuda i la meva vida professional i personal.
  • la relació i l’emoció: està demostrat que l’aprenentatge tenyit d’una emoció perdura més efectivament i intensa en el temps.
  • el cos: perquè els pensaments, les emocions, les accions succeeixen en el cos. S’ha de donar un espai propi a la nostra part corporal, per tal que detecti les capacitats pròpies i les adquirides.
Les nostres eines

Les nostres eines

I ho combinem...

I ho combinem...

  • A partir de models de formació dinàmics de caràcter participatiu.
  • Prioritzem la pràctica i l’experiència per sobre de la teoria, per aproximar-nos a un escenari de realitat complementari a la formació tradicional.
  • Proporcionem un entorn segur i creatiu on extreure les conclusions i aplicacions més adequades a cada grup i persona.
  •  

    pilotesColors50x50

    "Digues-m'ho i ho oblidaré
    Mostra-m'ho i ho recordaré
    Involucra-m'hi i ho aprendré"

    CONFUCI

     

    Sovint diferenciem la nostra actitud a la feina, enfocada exclusivament cap a la consecució de l’objectiu, i la nostra actitud fora de la feina, on ens permetem més les satisfaccions, tenim més en compte les relacions personals i la comunicació.

    A IOCUS facilitem la convivència / simultaneïtat de l’assoliment de l’objectiu i la satisfacció en l’ambient laboral. Així, el treballador -incloent tots els nivells- i l’organització visquin el treball com una gratificació i un estímul.

    Integrar l’atenció cap a l’objectiu amb l’atenció cap a les relacions, per enfocar-nos en el procés, el vector resultant d’ambdós.

  • Allò que s‘aprèn en un context estimulant i divertit perdura en el temps, i es fa més efectiu i aplicable